WEKO3
アイテム
4/3/2 or 2/3/4? The Impact of Task Design on Ratings of Oral Fluency with Japanese Undergraduate EFL Learners
http://hdl.handle.net/10236/00030805
http://hdl.handle.net/10236/0003080564dea5ba-fa5f-46a1-a3ad-23d00004152c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-04-24 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | 4/3/2 or 2/3/4? The Impact of Task Design on Ratings of Oral Fluency with Japanese Undergraduate EFL Learners | |||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||
著者 |
Davis, Rian
× Davis, Rian
× Delve, Michael
× Eberly, Lydia
× Mertens, Craig
× Stringer, Thomas
× Wilkins, Michael
|
|||||||||||||||||
書誌情報 |
言語教育研究センター研究年報 en : Annual Research Report of the Language Center 号 26, p. 13-31, 発行日 2023-03 |
|||||||||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||||
収録物識別子 | AA11225518 | |||||||||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |