WEKO3
アイテム
4/3/2 or 2/3/4? The Impact of Task Design on Ratings of Oral Fluency with Japanese Undergraduate EFL Learners
http://hdl.handle.net/10236/00030805
http://hdl.handle.net/10236/0003080564dea5ba-fa5f-46a1-a3ad-23d00004152c
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2023-04-24 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | 4/3/2 or 2/3/4? The Impact of Task Design on Ratings of Oral Fluency with Japanese Undergraduate EFL Learners | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 著者 |
Davis, Rian
× Davis, Rian× Delve, Michael× Eberly, Lydia× Mertens, Craig× Stringer, Thomas× Wilkins, Michael |
|||||
| 書誌情報 |
言語教育研究センター研究年報 en : Annual Research Report of the Language Center 号 26, p. 13-31, 発行日 2023-03 |
|||||
| 書誌レコードID | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AA11225518 | |||||
| 著者版フラグ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||