WEKO3
アイテム
Can Team Working Shape Social Learning and Social Capital? : A Case Study of Team Teaching at a University in Japan
http://hdl.handle.net/10236/00030119
http://hdl.handle.net/10236/000301190ce1f0b1-425e-4de2-b9eb-25f97e34c6fd
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-04-05 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Can Team Working Shape Social Learning and Social Capital? : A Case Study of Team Teaching at a University in Japan | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
谷口, 真紀
× 谷口, 真紀× Jones, Graham× Taniguchi, Maki |
|||||
書誌情報 |
言語と文化 号 25, p. 65-76, 発行日 2022-03-01 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13438530 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11218374 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |