WEKO3
アイテム
保育の実践力につながる「表現」授業のあり方に関する一考察:造形表現の模擬保育を通した学生の学び
http://hdl.handle.net/10236/00028315
http://hdl.handle.net/10236/000283158b667b41-b266-4c51-8f4b-547365324651
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-12-05 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 保育の実践力につながる「表現」授業のあり方に関する一考察:造形表現の模擬保育を通した学生の学び | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A Discussion on the Significance of Expression Classes Designed to Cultivate Practical Nursery Education Skills : Students’ Learning through Mock Nursery Classes on Formative Expressions | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
栗山, 誠
× 栗山, 誠× Kuriyama, Makoto |
|||||
書誌情報 |
教育学論究 号 11, p. 37-46, 発行日 2019-12-15 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 18846149 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12453405 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |