WEKO3
アイテム
A CLIL Approach to Syllabus Development Utilizing Taxonomies from the Cognitive Domain
http://hdl.handle.net/10236/14893
http://hdl.handle.net/10236/1489313a11383-adbe-4f4a-a605-a0a8005832bb
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-10-05 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | A CLIL Approach to Syllabus Development Utilizing Taxonomies from the Cognitive Domain | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
マクナマラ, スティーブン
× マクナマラ, スティーブン
× McNamara, Stephen
|
|||||||||
書誌情報 |
総合政策研究 号 52, p. 25-30, 発行日 2016-09-20 |
|||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 1341996X | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AN10525697 | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |