WEKO3
アイテム
<Teaching Methods of the School of Policy Studies>Aligning Content to Cognitive Taxonomies: Art History Syllabus Design
http://hdl.handle.net/10236/00026788
http://hdl.handle.net/10236/000267888e9b303f-eb2b-426e-83cb-664b29b8690a
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2018-04-18 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | <Teaching Methods of the School of Policy Studies>Aligning Content to Cognitive Taxonomies: Art History Syllabus Design | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 著者 |
マクナマラ, スティーブン
× マクナマラ, スティーブン× McNamara, Stephen |
|||||
| 書誌情報 |
総合政策研究 en : Journal of policy studies 号 56, p. 55-61, 発行日 2018-03-20 |
|||||
| ISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
| 収録物識別子 | 1341996X | |||||
| 書誌レコードID | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AN10525697 | |||||
| 著者版フラグ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||