WEKO3
アイテム
The Relationship between Global Brand and Face in the Chinese Market : A Comparative Study of Chinese and American Global Cell Phone Brands
http://hdl.handle.net/10236/14221
http://hdl.handle.net/10236/14221912d7869-7a20-4ad2-836e-5b14daf68ebb
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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| 公開日 | 2016-03-14 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | The Relationship between Global Brand and Face in the Chinese Market : A Comparative Study of Chinese and American Global Cell Phone Brands | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 著者 |
李, 玲
× 李, 玲× Li, Ling |
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| 書誌情報 |
International review of business 号 16, p. 49-64, 発行日 2016-03 |
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| ISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
| 収録物識別子 | 13426303 | |||||
| 書誌レコードID | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AA11108591 | |||||
| 著者版フラグ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||