ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. A006 商学部・商学研究科
  2. A00600301 紀要『International review of business』
  3. 0200900100  10号(2009年)

Role of Product Characteristics, Reference Group, Retail Environments, and Promotion in Creating Influence Power, Impulsive Buying, and Autobiographical Memory

http://hdl.handle.net/10236/4050
http://hdl.handle.net/10236/4050
6529f176-401d-4372-b70e-6ff5c8c0091b
名前 / ファイル ライセンス アクション
20100520-2-4.pdf 本文 (405.7 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2010-05-27
タイトル
タイトル Role of Product Characteristics, Reference Group, Retail Environments, and Promotion in Creating Influence Power, Impulsive Buying, and Autobiographical Memory
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Kasali, Rhenald

× Kasali, Rhenald

39773

Kasali, Rhenald

Search repository
Haryanto, Jony Oktavian

× Haryanto, Jony Oktavian

39774

Haryanto, Jony Oktavian

Search repository
Kasali, Rhenald

× Kasali, Rhenald

39775

en Kasali, Rhenald

Search repository
Haryanto, Jony Oktavian

× Haryanto, Jony Oktavian

39776

en Haryanto, Jony Oktavian

Search repository
書誌情報 International review of business

号 10, p. 67-82, 発行日 2009-12
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13426303
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11108591
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 14:18:09.654363
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3