WEKO3
アイテム
Role of Product Characteristics, Reference Group, Retail Environments, and Promotion in Creating Influence Power, Impulsive Buying, and Autobiographical Memory
http://hdl.handle.net/10236/4050
http://hdl.handle.net/10236/40506529f176-401d-4372-b70e-6ff5c8c0091b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2010-05-27 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Role of Product Characteristics, Reference Group, Retail Environments, and Promotion in Creating Influence Power, Impulsive Buying, and Autobiographical Memory | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Kasali, Rhenald
× Kasali, Rhenald× Haryanto, Jony Oktavian× Kasali, Rhenald× Haryanto, Jony Oktavian |
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書誌情報 |
International review of business 号 10, p. 67-82, 発行日 2009-12 |
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ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13426303 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11108591 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |